Zomerschoonmaak

Een huishoudelijke mededeling: ik heb de indeling van mijn site gisteren en vandaag eens goed tegen het licht gehouden. Er zaten wel erg veel secties in die óf veel te algemeen waren, of veel te specifiek, of dubbelden met andere. Want ja, wist ik veel dat het allemaal zo uitgebreid zou worden toen ik er drie jaar geleden mee begon…

Omdat er de komende tijd de nodige secties bijkomen voor Sporen 3, ben ik maar eens gaan schuiven. De nadruk ligt nu op de afzonderlijke spoor- en tramlijnen die ik bespreek. Niet wereldschokkend allemaal, maar ik hoop dat de site zo een stuk overzichtelijker is.

2 thoughts on “Zomerschoonmaak

Geef een reactie

