Tekeningen gezocht van halte Bovenkerk en omgeving

Arjen Sprengers stuurde me een mail met de volgende oproep: ,,Als medewerker van de Elektrische Museumtramlijn ben ik met name geïnteresseerd geraakt in de historische spoorsituatie van halte Bovenkerk. Nu wil ik deze haltesituatie graag nabootsen in een diorama, in de periode van omstreeks 1920. De abri’s hiervoor heb ik al in 3D geconstrueerd en in 3D uit laten printen. Een vriend van mij heeft deze vervolgens geschilderd in de historische HIJSM-kleuren.

Voor het diorama ben ik op zoek naar de bestektekeningen van de wachterswoning en naar detailtekeningen van de spoorsituatie, met o.a. de perrons en de overweg. Kunt u mij misschien helpen aan deze tekeningen?”

Wie dergelijke tekeningen heeft, kan contact opnemen met mij (w.wegman@hccnet.nl). Dan zorg ik voor het verdere contact.

Geef een reactie

