Vierde druk van Sporen 1

Sporen 1 gaat een nieuwe ronde in. Het boek krijgt een vierde druk, heb ik van de uitgever begrepen. Als het goed is, komt de nieuwe uitgave in maart 2012 uit. Dat is een mooi gekozen datum, want dat is precies vijf jaar na de uitreiking van het eerste exemplaar, op 31 maart 2007. Een herdruk is langzamerhand wel nodig, om het voorzichtig te zeggen. De uitgever is compleet door zijn voorraad heen. Ik heb thuis voor lezingen etc nog tien exemplaren staan. Dat is het wel zo’n beetje.

Ik moet de komende tijd nog wel een paar keer op pad. Enkele hoofdstukken kunnen een herziening gebruiken. Een paar maanden geleden ben ik daar al voorzichtig mee begonnen.

2 thoughts on “Vierde druk van Sporen 1

  1. Hallo Wim,

    Toch een blijk van waardering als er van Sporen 1 een 4e druk komt. Ik heb al een exemplaar van de 1e en 3e druk omdat er toch wel veel nieuwe info in de 3e druk stond. Ben benieuwd wat je voor nieuwe informatie toevoegd aan druk nummer 4. Maar weet nog niet of ik die dan ook koop.

    Groetjes Rene

    Like

Geef een reactie

