Wandelvoorbereidingen

Nog zes dagen en we gaan namens Alphen.cc op pad met 41 spoorliefhebbers. Hoewel, 41 was de stand vorige week. Wellicht zijn er inmiddels nog een paar deelnemers bij gekomen. Het maximum is 54. Dus wie nog mee wil: wacht niet tot de laatste dag met inschrijven. De belangrijkste voorbereidingen zijn allang achter de rug. De route is verkend, het schema uitgerekend, het kaartje voor de deelnemers is gemaakt en de praatjes voorbereid. Zelfs het boekje dat ik zaterdag wil uitdelen – nou ja, boekje: de verzameling A4’tjes – is rond. Cock stuurde me deze week zijn bijdrage, zodat ik die er ook in kan opnemen.

Ik ben nu bezig het draaiboek tot in detail bij te werken en merk dat de zenuwen nu langzaam beginnen op te komen. Heb ik wel genoeg tekst om de dag te vullen? Zitten mensen er wel op te wachten dat ik de hele dag met teksten vul? Wat voor weer wordt het zaterdag? Is er plotseling niet een wegopbreking die het hele schema in de war stuurt? Ben ik echt niets vergeten? Staat er niet iets heel raars in de teksten die ik heb geschreven?

Kortom, de spanning die ik vorig jaar had met de correcties van Sporen 2 beginnen weer terug te keren.

Het hoort erbij, zullen we maar zeggen.

Geef een reactie

