28 mei?

We hebben bij Alphen.cc de agenda’s eens goed naast elkaar gelegd, en een evenement op 28 mei rond de Haarlemmermeerlijnen behoort tot de mogelijkheden. Prachtig, want dat zit natuurlijk akelig dicht op 30 mei – wat in 1986, precies 25 jaar geleden – de laatste dag was dat er een trein reed op de Haarlemmermeerlijnen.  30 Mei valt dit jaar op een maandag en dat is geen fijne dag om publiek bij elkaar te trommelen. Een zaterdag is beter. Overigens, mocht de komende tijd blijken dat 28 mei om wat voor reden slecht uitkomt dan willen we nog uitwijken naar 21 mei. Maar die knoop wordt op korte termijn doorgehakt.

Inmiddels zijn de eerste telefoontjes en mailtjes uitgezet naar mensen en organisaties die we er graag bij willen hebben. Het begint nu opeens heel snel heel concreet te worden. En nu maar hopen dat het mooi weer wordt. Kent iemand de driemaandelijkse weersvooruitzichten boven het Groene Hart?

2 thoughts on “28 mei?

  1. Hallo
    Ik hoorde dat jullie weer een wandeldag willen organiseren.Laat u me dat weten welke dag het is.Ik heb namelijk 3 jaar geleden ook mee gelopen over die oude spoorlijn.
    Ik ben geboren in zo’n spoorhuis,dus het intresseert me.
    Groet

    Like

  2. Helaas wandelingen kan ik niet meer doen. Ik heb naast de oude remise gewoond aan de Pr. Margrietstraat in Hoofddorp. Als baldadige jeugd veel gespeeld tot de remise wrd afgebroken en er een flat kwam.

    Like

Geef een reactie

