Sporen 2 krijgt een tweede druk

Ik ben ongelooflijk trots: drie weken na de presentatie in Aarlanderveen is Sporen 2 uitverkocht. Vanmiddag is besloten zo snel mogelijk een tweede druk uit te brengen.

Woensdag kwamen er al berichten binnen dat het erg hard ging. Van de 1000 exemplaren, waren er toen 800 verkocht. Vandaag bleek de voorraad nog sneller geslonken. Het distributiebedrijf meldde dat het nog maar 18 exemplaren op de planken had liggen.

Het ‘uitverkocht’ betekent dat de uitgever door zijn voorraad heen is. Bij de boekhandels zullen er ongetwijfeld nog exemplaren liggen.

De nieuwe druk geeft me de gelegenheid enkele fouten recht te zetten. Ik zag pas na het uitkomen van het boek dat er één credit verkeerd staat. Later wezen Bert Gortemaker en Marcel Lauwers me er op dat de foto op pagina 120 niet goed is neergezet: hij is gespiegeld afgedrukt. Die correcties heb ik vanmiddag al meteen doorgegeven. Wanneer Sporen 2.2 precies beschikbaar is, is nog niet bekend.

2 thoughts on “Sporen 2 krijgt een tweede druk

  1. Laatst las ik ook iets over een bezoek aan het Alphense station, omdat het artikel over het station niet meer actueel zou zijn voor een krant als de Alphen.cc. Gaat dit nieuwe stukje dan ook in de tweede druk komen?

    Met vriendelijke groet,

    Patrick

    Like

    • Dag Patrick, ik had mijn bezoek aan station Alphen voor vandaag gepland. Door de enorme hoeveelheid sneeuw, die trein-, auto- en fietsverkeer totaal ontregelde, heb ik toch maar besloten thuis te blijven. Volgende week probeer ik het opnieuw. Voor de tweede druk van Sporen 2, die veel eerder nodig was dan ik verwachtte, is dat helaas te laat. Groet, Wim Wegman

      Like

Geef een reactie

