Nee hoor, dit is nieuws

Ik moet een beetje voorzichtig zijn, want als je onvervalst reclame maakt gooit WordPress je site er soms meedogenloos uit. Dit is echter geen reclame, maar een journalistiek verantwoorde primeur. Dit wordt de advertentie voor Sporen 2 – met in zijn kielzog Sporen 1- voor de dagbladen van HDC Media. U zag hem als eerste op mijn blog.

Of dit hem uiteindelijk zal zijn, weet ik nog niet, want ik heb – pietlut als ik ben – de uitgever gevraagd nog eens naar de illustraties te kijken. Twee foto’s komen in het boek niet voor en twee andere foto’s zijn er wel in te zien, maar horen eigenlijk bij Sporen 1. Ik weet dat het maar een paar losse illustraties zijn, en dat mensen straks heus niet gaan bellen omdat ze in het boek een van de plaatjes niet aantreffen. Maar toch…

Het is wel het teken dat het nu wel erg serieus gaat worden. Als er zelfs al advertenties voor je boek gaan verschijnen, dan is het project opeens wel erg tastbaar. Had ik u er trouwens al op gewezen dat u, als u voor 15 november bestelt, u geen verzendkosten betaalt? En twee boeken voor 39,50 euro, waar vind je dat nog?

(Mocht mijn blog morgen offline zijn gehaald door WordPress, dan is ze op een hoogtepunt gestopt. Om de een of andere, voor mij duistere reden, vliegen de pageviews vandaag door het dak: 350 bezichtigingen is een voorlopig record.)

Geef een reactie

