Email

Mocht iemand recentelijk mail hebben gestuurd naar het emailadres dat tot vandaag in Over Sporen stond, dan bied ik bij deze mijn excuses aan. Ik kom er nu net achter dat het mooie emailadres dat ik daar had de afgelopen weken of maanden in het ongerede is geraakt. (Ik weet niet precies wanneer. Het is een doorgeschakeld mailadres en ik stuur mezelf betrekkelijk weinig emails). In elk geval: sorry voor het niet antwoorden. Ik hoop dat ik niets belangrijks heb gemist. Het mailadres is inmiddels aangepast: w.wegman@hccnet.nl

Geef een reactie

